Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 10, 2013
Image Size
4.6 MB
Resolution
2834×5102
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,972 (2 today)
Favourites
99 (who?)
Comments
16
Downloads
6
×
pocky day! by akunohime01 pocky day! by akunohime01
shintarou and konoha on pocky day!! :3
Add a Comment:
 
:iconaskakita-neru:
AskAkita-Neru Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
he drink the pocky
Reply
:iconmoneta-kun:
Moneta-kun Featured By Owner Jul 28, 2014  Hobbyist Artist
Finally I found the artist XD I saw this picture in fb and dunno the source
Reply
:iconakunohime01:
akunohime01 Featured By Owner Aug 3, 2014
thank you!! i never knew that you willing to search for me~ thank you very much!
Reply
:iconmoneta-kun:
Moneta-kun Featured By Owner Aug 3, 2014  Hobbyist Artist
Haha.... your welcome XD
You know. Thats because I love it =w=
Reply
:iconfunkycat339:
funkycat339 Featured By Owner Apr 11, 2014  Hobbyist General Artist
LOL! I'm like Konoha when it comes to pocky(and other sweet snack)
Reply
:iconjax102:
Jax102 Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist Artist
Hahaha XD That's so like konohana X3 
I saw a lot of pictures on him on pocky day and ALL of them consists of him eating all the pocky by himself :icononionxdplz:
Reply
:iconkayaarune:
KayaArune Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
oh my god this made me laugh so hard ; U;
Reply
:iconshsl-game-designer:
SHSL-Game-Designer Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist General Artist
Nhu
Nhu, Konoha
Gimme some.
Reply
:iconxxcelestialwolfxx:
XxCelestialWolfxX Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Konoha, you're such a boss!
Reply
:iconshiro-ni-iro:
Shiro-Ni-Iro Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist General Artist
XD
Reply
Add a Comment: